בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן עושה ביטוח דרך מכשיר האינטרקום. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.4%.
בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות היונים,המזוהות עם המותג, כשהן מדברות בצבא על ביטוח. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.4%.
קמפיין הפרסומות של לאומי דיגיטל, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע כי הפרסומת ל-9 מיליון שבה לפסגת האהובות לאחר שפינתה מקומה בשבוע שעבר לפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר.
השקעה שבועית בפרסומות
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 606 (לעומת 593 בתקופה הקודמת).
סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.3 מיליון דולר (לעומת כ-45.4 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).
אהובות וזכורות 17/12/15
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.