הקמעונאיות בארה"ב מתקשות לעמוד אפילו ביעדי המכירות הנמוכים לעונת קניות החגים הנוכחית, לאחר שגם בסוף השבוע האחרון שלפני חג המולד, המכונה "Super Saturday", המכירות איכזבו - כך על-פי סקרים מובילים בתעשייה.
מסורתית, סוף השבוע האחרון שלפני חג המולד קובע את שיאי המכירות ומתחרה בה רק סוף השבוע של חג ההודיה, "יום שישי השחור" ("Black Friday").
השנה, המכירות בסוף השבוע שחלף עלו, בחנויות הפיזיות ובאונליין, ב-4% ל-55 מיליארד דולר, לאחר עלייה של 2.5% בשנה שעברה. בסיכום הכללי, מאז תחילת נובמבר ועד 22 בדצמבר עלו המכירות ב-3.1% - מתחת לציפיות המוקדמות ומתחת לצמיחה של 4.1% שנרשמה בתקופה המקבילה ב-2014.
"המכירות מקרטעות השנה, כשרוב הצרכנים קונים קרוב לצרכים שלהם. רואים בבירור ירידה לעומת השנה שעברה", ציין נשיא חברת המחקר Customer Growth Partners.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.