המקום שבו כל סועד מקבל יחס של מבקר מסעדות

הוטל מונטיפיורי היא מסעדת גורמה במלון בוטיק, לא רק ברמת ההצהרה, אלא גם בביצוע

נדמה לי שאין מבקר מסעדות שלא שמע את הסיפור הבא, כסיפור או כשאלה המופנית אליו: האם זה נכון שמסעדות תולות תמונות של מבקרי מסעדות חשובים במטבחן כדי לזהות אותם כשהם מגיעים? לא שמבקר מסעדות הוא מקצוע חשוב במיוחד, אם תשאלו אותי. רופא זה מקצוע חשוב. שרברב. אבל זה כבר דיון אחר.

אז בהקשר הזה, תשמעו סיפור: לפני כמה ימים התקשר אליי יבואן יינות, מאותם אחדים שעדיין מדברים איתי (אני נוטה לעצבן יבואנים מסוימים. במיוחד שתיים ספציפיות. אגב, אני מוכן להשלים איתכן, נדמה לי שכבר רמזתי על כך לא פעם....), וסיפר לי שראה את תמונתי, יחד עם עוד כמה מבקרי מסעדות "חשובים", תלויה במטבחה של אחת המסעדות שהוא מספק להן יין. בהיותו ג'נטלמן, זן נכחד כמעט במקומותינו, סירב להסגיר את שם המקום.

האם כל זה קשור לביקור שלי בהוטל מונטיפיורי? נראה שלא. אם מישהו זיהה אותי בביקורי כאן, הוא הסווה זאת היטב. המלצר ששירת אותנו היה המבולבל ביותר בשטח, כך שנראה שלא זה המקום שתלה תמונות מבקרים במטבחו. והאמת היא שאם יש מקום שאינו זקוק למסדר הזיהוי הזה על קיר מטבחו, הרי שהוטל מונטיפיורי הוא בדיוק המקום.

המקצוענות חסרת הפשרות והמפורסמת, של בני הזוג (לשעבר) רותי ומתי ברודו, היא ההופכת את מודעת המבוקשים הזו למיותרת. בכל פעם אני נוכח מחדש שלפחות מבחינת הוטל מונטיפיורי, וכל שאר מסעדות הקבוצה (קופי בר, בראסרי, דליקטסן ועוד), כל סועד הוא מבקר מסעדות בפוטנציה.