קבוצת קרסו מבצעת שורת מהלכים לחזק את פעילותה בתחום הדיגיטל: ל"גלובס" נודע כי לאחרונה ערכה הקבוצה בדיקה עם מספר חברות מדיה כדי לבחון מי תנהל את המדיה הדיגיטלית של החברה. בין החברות שנבדקו היו זניט, יוניון ו-TMF. בסוף התהליך הוחלט כי התקציב ינוהל בחברת יוניון.
עוד נודע כי תקציב הקריאייטיב הדיגיטלי ינוהל במשרד הפרסום "חוליגנס". עד עתה טופל מלוא תקציב הדיגיטל של החברה במשרד אימפרישן.
קבוצת קרסו מייבאת ומשווקת את מותגי הרכב ניסאן, רנו ואינפיניטי. תקציבי ניסאן ואינפיניטי מטופלים במשרד הפרסום ענבר-מרחב, ותקציב רנו מטופל במשרד הפרסום four. את המדיה רוכשת עבור קרסו חברת סמארט מדיה של עמי קדם וקבוצת פובליסיס.
הדיגיטל החל לתפוס נפח הולך וגדל בתקציבי הרכב בשנים האחרונות. זאת, בשל העובדה שברור לכולם שהדרך לרכישת רכב ואיסוף המידע עליו עוברת באמצעים הדיגיטליים.
על-פי הערכות, תקציב הדיגיטל הכולל של קבוצת קרסו יעמוד על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים.
בקבוצת קרסו סירבו להתייחס לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.