בראש טבלת הפרסומות האהובות והזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. בפרסומת נראים גידי גוב יחד עם יוסי ביילין וגיל חובב בפארודיה על הסיטואציה של "טיסת השוקולד".
שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.5%. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.3%.
במקום השני באהובות נמצאת הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון עם שני כהן, שעושה הפעם ביטוח ללקוחות של שוקה דרך האינטרקום. גם במקום השני בזכורות נמצאת חברה מאותו ענף, ביטוח ישיר, עם גרסה נוספת לפרסומת היונים.
קמפיין הפרסומות של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את הפרסומות למוצרי הדיגיטל אשר צוברים תאוצה בחודשים האחרונים וביניהם: האתר של מחסני חשמל והענן של בזק.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 619 (לעומת 641 בתקופה הקודמת).
סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה במעט מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-41 מיליון דולר (לעומת כ-38.2 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).
פרסומות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.