מוסף "הערב" רואה דפוס בפעם האחרונה. גתית פנקס נפרדת

הערב (31.12.2015) יראה אור בפעם האחרונה המוסף היומי "הערב" של "גלובס", שהבליט תכנים בתחומי צרכנות, נתח שוק, תרבות, פנאי וספורט ■ עורכת המוסף מורידה מסך: "תם, אך לא נשלם"

גתית פנקס / צילום: תמר מצפי
גתית פנקס / צילום: תמר מצפי

אתם מחזיקים בידיכם את גיליון מוסף "גלובס הערב" האחרון לשנת 2015. זהו גם הגיליון האחרון - אחריו, המסך יירד הערב.

תם, אך לא נשלם.

כמעט בלתי אפשרי לנתק את הרגש. בעיקר כי בעיתון הזה הושקעו יום-יום משאבים אדירים של מחשבה, יצירתיות ומתחים שנדחפו כולם לתוך סיר לחץ של דד-ליין כמעט בלתי אפשרי.

אנחנו גאים בדרך שעשינו עד כאן.

בהתעקשות לדווח, לנתח, להצביע על תופעות ואירועים משמעותיים בחברה, במשק ובכלכלה. ניסינו להמציא כמעט בכל יום את הגלגל מחדש, להעשיר בתכנים עיתונאיים איכותיים, בחדשות שוטפות, בתוכן בלעדי, לצייד אתכם בכל ערב בפרספקטיבה רחבה כמה שניתן על האירועים היומיומיים.

 

שער "הערב" - להתראות
 שער "הערב" - להתראות

 

הבאנו לפתחכם ערב-ערב את הנושאים החשובים והידיעות המכריעות בתחומים שרלוונטיים לכל קורא: קמעונאות, צרכנות, שיווק, פרסום, מדיה, גאדג'טים, דיגיטל, תרבות וספורט. כך, "הערב" הפך למקום מפגש של התעשייה ושל הברנז'ה, שכל אחד יכול היה למצוא בעושר התוכני משהו שדיבר אליו.

הורדת המסך הערב היא במידה רבה רק חתיכת פאזל אחת בפניו של ענף העיתונות המודפסת ב-2016.

אנחנו, מצדנו, נתנו את המרב.

תודה לכל הצוות המסור שעבד על העיתון בכל יום מאחורי הקלעים ובקדמת הבמה; תודה לאנשי "הערב" לדורותיו, למייסדים ולממשיכים; תודה לכם הקוראים שהגבתם, אהבתם, כעסתם, שיתפתם והייתם. בזכותכם אנחנו מסתכלים היום לאחור בסיפוק ובגאווה.

ערב טוב, גתית פנקס, עורכת "הערב"