שנה לאחר שנחתה בישראל, קרסו, יבואנית דאצ'יה לישראל, מסכמת שנת חדירה מוצלחת עם מסירות של מעל 2,500 מכוניות. כזכור, דאצ'יה הוא מותג "לואו-קוסט" שעושה שימוש מנגנונים שהוכחו שטובים אך מדור ישן ותיבות הילוכים ידניות בלבד.
בשנת 2016 צופה היבואנית המשך צמיחה, ולשם כך היא משיקה כמה מהדגמים הפופולריים שלה בגרסאות זולות יותר לצד אבזור עשיר. כך, למשל, הדגם הנמכר ביותר של דאצ'יה - הדאסטר, שאחראי על 40% מסך המכירות - מקבל חיזוק עם מנוע גרסת בנזין בנפח 1.2 ליטרים.
הודות למנוע שזוכה לציון ירוק טוב יותר זוכה המכונית לתג מחיר זול יותר שמתחיל ב-100 אלף שקל לרמת גימור "לוריאט", כשרמת הגימור "פרסטיז'" המאובזרת יותר תעלה 107,500 אלף שקל.
עוד דגם בולט שיחזק את מכירות דאצ'יה בישראל בשנת 2016 הוא ה"סנדרו" מסגמנט הסופר מיני, המכונית בעלת ממדים נדיבים ואבזור שכולל מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, חלונות חשמליים, דיבורית בלו-טות' ועוד - במחיר של 54,990 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.