חברת קרייזלר חשפה בתערוכת דטרויט את הדור החדש של המיניוואן הגדול מתוצרתה. המיניוואן נוטש את השם המסורתי "טאון אנד קאונטרי" לטובת השם החדש "פסיפיקה" ואת העיצוב הרבוע לטובת עיצוב מתקדם וכמעט ספורטיבי.
הממדים החיצוניים נותרו דומים, אולם הרכב מבוסס על פלטפורמה חדשה לגמרי, שתשרת בעתיד גם דגמים שונים של חברת האם פיאט.
לצד מנוע ה-V6 בנזין המסורתי תציע קרייזלר, לראשונה, גם גירסה היברידית נטענת עם טווח נסיעה של כ-30 קילומטרים על חשמל בלבד וצריכת דלק משוקללת של יותר מ-80 קילומטרים בממוצע.
עדיין לא ידוע מתי יתחיל הייצוא לישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.