חברת פלאפון משיקה שירות חדש המאפשר הוצאת שיחות דרך רשת ה-WIFI, במקומות שבהם אין קליטה סלולרית. מדובר באפליקציה שקיבלה את אישור משרד התקשורת, והיא מאפשרת ללקוחות שסובלים מחוסר קליטה סלולרית במקומות ספציפיים, להוציא את השיחה דרך רשת ה-WIFI.
השיחה מתנתקת מהרשת הסלולרית ועוברת אוטומטית לרשת ה-WIFI וההיפך. כאשר הלקוח יוצא מאזור רשת ה-WIFI, הוא ממשיך את השיחה ברשת הסלולרית - הכול בהתאם לאיכות הקליטה באזור הספציפי שהלקוח נמצא בו.
פלאפון השיקה את השירות תחת השם "Pelephone Connect", והאפליקציה זמינה במכשירים תומכי אנדרואיד ובאייפונים.
לדברי פלאפון, האפליקציה יעילה במקומות בהם אין כיסוי סלולרי רציף, כמו משרדים תת-קרקעיים, מקלטים או ממ"דים, והיא פותחה ביחד עם חברתאודיוקודס.
נסביר כי האפליקציה והפתרון שגיבשה פלאפון מסייעים לה ובעצם לכל חברה סלולרית להתמודד בכלל עם בעיית האנטנות והפריסה הבעייתית באזורים צפופים. כלפי החברות הסלולריות בישראל נשמעת ביקורת בשנים האחרונות על כך שהן לא מספיק משקיעות בעיבוי הרשת, והתוצאה בין היתר באה לידי ביטוי בחוסר הקליטה בעיקר בממ"דים, מרתפים עליות גג וכדומה. לרשת הסלולרית קשה לכסות כל נקודה בתוך מבנים בגלל מגבלות של תדרים וכיסוי שאינו מאפשר לצופף את האנטנות לצורך זה.
דגנית קרמר, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה היום (ג') כי "השילוב בין סלולר ו-WIFI מאפשר להגביר את חוויית השירות ללקוח, ובעולם זהו שילוב הולך וצומח בקרב מפעילות סלולר המציעות שירותי קול על רשת הדאטה בדור הרביעי. זיהינו צורך בקרב לקוחותינו להיות מחוברים בכל רגע נתון, ולכן פעלנו על-מנת להציע להם פתרון טכנולוגי מתקדם שיאפשר חוויית שיחה איכותית גם במקומות בהם יש כיסוי חלקי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.