לאחר שנתיים של הדממת מנועים כמעט מוחלטת, נרשמת התעוררות בפרסום של בתי ההשקעות. ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של אנליסט עובר למשרד הפרסום ליאו ברנט ישראל.
אנליסט אינו בית ההשקעות היחיד שערך בחודשים האחרונים שינויים במערך הפרסום. הלמן אלדובי התקשר עם שמעוני-פינקלשטיין ועלה לאחרונה עם קמפיין שמטרתו לקשור בין הצלחה בספורט להצלחה בביצועים כלכליים, ואקסלנס חזרו לאוויר עם קמפיין בכיכובו של דן שפירא.
במשך שנים הייתה קטגוריית בתי ההשקעות לא אטרקטיבית בכל הקשור להשקעה בפרסום, אך ב-2005-2010 חל שינוי - בין היתר הודות לשינויים רגולטוריים. שחקנים כגון אקסלנס, פסגות פריזמה התקשרו עם משרדי פרסום גדולים, התחילו להשקיע סכומי כסף משמעותיים ומשכו עמם שחקנים קטנים יותר.
לאחר משבר הסאב-פריים והמחאה הצרכנית ירדו רוב בתי ההשקעות אל מתחת לרדאר. המצב הכללי הלא מזהיר של שוק ההון והעובדה שקהל היעד המרכזי של הקרנות אינו הצרכן הסופי אלא יועצי ההשקעות בבנקים, לא תרמו, ובפועל הקטגוריה כמעט נמחקה מבחינת השקעות בפרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.