גייסו 11 מיליון ד': סטארט-אפ ישראלי בתחום החם ברשת

אחד הסטארט-אפים המעניינים בתחום האינטרנט של הדברים- Neura, הודיע על גיוס של 11 מיליון ד': פיתח טכנולוגיה חדשנית המשכללת את יכולות המוצרים בהם אנחנו משתמשים בחיי היומיום

סטארט אפ ישראלי Neura האינטרנט של הדברים / צילום: וידאו
סטארט אפ ישראלי Neura האינטרנט של הדברים / צילום: וידאו

 

ניורה - אחד הסטארט-אפים המעניינים בתחום האינטרנט של הדברים הודיע השבוע על גיוס של 11 מיליון דולר. ניורה היא חברה אמריקנית עם מטה בעמק הסיליקון, ומרכז פיתוח בהרצליה. בחברה מתכננים להשתמש בכספי הגיוס להרחבת הפעילות העסקית שלהם.

הטכנולוגיה של ניורה מיועדת להעשרת היכולות של המוצרים החכמים העוטפים את המשתמשים בחיי היומיום שלהם: צמידים לניטור צעדים, מכוניות, שירותי מוזיקה וטכנולוגיות בבתים חכמים.

דוגמא לכך היא משתמש אשר יוצא לריצה, המערכת מזהה באופן אוטומטי את המקום בו הוא עושה את הפעילות הספורטיבית שלו ומפעילה את אפליקציית הספורט ופלייליסט המוזיקה המתאים עבורו. כשהוא מגיע אל הרכב היא כבר תשמיע עבורו את המוסיקה שהוא אוהב וכשיגיע הביתה המזגן החכם יפתח באופן אוטומטי על קירור, כי הוא ידע שהבעלים שלו בדיוק סיים אימון כושר והוא מזיע.

המערכת של ניורה מזהה את מיקומו של המשתמש ומבינה באופן אוטומטי איפה הוא עובד ואיפה הוא גר. הזיהוי מתבצע בין היתר על ידי כך, שאם האדם חיבר את הסמארטפון בלילה למטען ולא נגע בו מספר שעות, כנראה מדובר במקום שהוא הולך לישון בו

נאורה שהוקמה בשנת 2013 ומעסיקה 27 עובדים מבטיחה שהמידע אותו המשתמש משתף איתה לא ימכר לחברת צד שלישי ללא ידיעתו.