נטפליקס, שעלתה לאחרונה לכותרות בישראל בעקבות הרחבת שירותי התוכן שלה למדינות רבות ברחבי העולם, מסיימת את שנת 2015 עם תוצאות מצוינות מבחינת כמות המתחברים.
אתמול (ג') דיווחה החברה כי נכון לסוף 2015 עומדת כמות המתחברים שלה על 74.76 מיליון איש. מדובר בכמות המנויים הרשומים לשירות הסטרימינג שלה, כולל 3.92 מיליון איש שמוגדרים "מנויים לתקופת ניסיון".
מספר זה גבוה במקצת מהמספר שצפתה החברה: באוקטובר העריכה נטפליקס כי מספר המנויים הכולל שלה יגיע ל-74.52 מיליון עד סוף 2015.
לגבי מנויי נטפליקס בארה"ב, בסיס הלקוחות הגדול ביותר של החברה, היא לא הצליחה למשוך מנויים חדשים בכמות המצופה. באוקטובר צפתה נטפליקס כי מספר המנויים החדשים בארה"ב יגיע ל-1.65 מיליון, אך בסופו של דבר עמד מספרם על 1.56 מיליון בלבד.
סך הכנסות נטפליקס, כולל פעילויות הסטרימינג ומשלוח DVD בדואר, היו נמוכות מתחזיות האנליסטים והסתכמו ב-1.82 מיליארד דולר - למרות עלייה של 23% לעומת השנה הקודמת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.