אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, חברת התעופה ארקיע תחתום על התקשרות עם משרד פרסום חדש. ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום ליאו ברנט זכה במכרז על תקציב הפרסום של החברה בהיקף ריאלי של כ-10 מיליון שקל.
תקציב הפרסום של ארקיע מטופל מאז 2009 במשרד הפרסום GPS ארועטי-ברמן, שהתמזג לאחרונה עם משרד הפרסום דרורי-שלומי. יוסי ארועטי, מבעלי GPS, הוא גם טייס ארקיע, מה שוודאי לא הזיק לו בהתמודדות על התקציב, כמו גם החברות בינו לבין מנכ"ל ארקיע הקודם, שפרש לפני שנה. בסוף 2014 מונה לארקיע מנכ"ל חדש, מה שהביא לבחינה של מערך הפרסום.
כפי שנחשף ב"גלובס", בתקופה האחרונה פנו נציגי ארקיע אל כמה משרדים כדי לבחון אם יוכלו להתמודד על התקציב. בין היתר נעשתה פנייה לגליקמן-שמיר-סמסונוב, ברוקנר-יער-לוי ולמשרד no no no yes של גדעון עמיחי; שבחרו לא להתמודד, ולליאו ברנט, לפרסום אברהם ולדרורי-ארועטי-ברמן; שלקחו חלק בהתמודדות על התקציב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.