אינטל ישראל מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה, המטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס".
נראה כי החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול, שכן עם המשרדים הבולטים שעמם שוחחו נציגי החברה בימים האחרונים נמנים משרדי הפרסום מקאן תל-אביב, באומן-בר-ריבנאי וגיתם BBDO.
עוד נודע ל"גלובס" כי בשונה מחלק לא מבוטל מהמפרסמים בישראל, אינטל אינה מתייחסת לזמן שנאלצים משרדי פרסום להשקיע בהכנה למכרז כמובן מאליו, והיא מתכננת לשלם "דמי השתתפות" למשרדים שייקחו חלק במכרז.
תקציב אינטל איננו תקציב פרסום גדול (פחות ממיליון דולר במחירים ריאליים), ומרביתו מופנה בדרך-כלל לקמפיינים לגיוס עובדים. עם זאת, מאחר שמדובר במותג עם אפיל בינלאומי, טיפלו בו עם השנים משרדי פרסום גדולים כדוגמת יהושע TBWA ואדלר-חומסקי, המטפל בתקציב כיום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.