שנתיים לאחר מעבר למפעל חדש, עולה חברת דלתות רשפים לליגה של הגדולים בכל הקשור לתקשורת השיווקית של החברה: ל"גלובס" נודע כי החברה העבירה למשרד הפרסום גיתם BBDO את תקציב הפרסום שלה, שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל.
דלתות רשפים מייצאת ומשווקת דלתות חוץ מעוצבות. עד כה הופקד תקציב הפרסום שלה בעיקר במשרדי פרסום קטנים - למשל מקאן בוטיק, שהייתה הזרוע המתמחה של מקאן תל-אביב לתקציבים קטנים. ב-2014 הופקד התקציב בידי משרד BB&A.
דלתות רשפים נוסדה בשנת 1993 על-ידי רפי סלהוב, ומונה 3 סניפים. עיקר פעילותה התקשורתית בשנים האחרונות התמקדה מול קבלנים, אדריכלים ומעצבים.
לאחרונה החליטו להרחיב את קהל היעד ולפנות באופן ישיר גם לצרכן הסופי. הניסיונות להרחיב את קהלי היעד מעבר למגזר העסקי הפכה בשנים האחרונות למנוע צמיחה לחברות גדולות בתחום. דוגמאות לכך ניתן למצוא בשוק החיפויים והצבעים.
מהלך תקשורתי ראשון של גיתם BBDO יעלה לאוויר בקרוב. הקונספט התקשורתי ימשיך להתמקד במיצוב החברה כדלתות הכניסה המעוצבות ביותר בישראל, תחת הסיסמה "כניסה בלתי נשכחת". המהלך יכלול פרסום ברדיו, בעיתונים ובאינטרנט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.