דוגמנית-העל בר רפאלי נבחרה לככב בקמפיין ההשקה של השעון החדש BRODERIE SUGAR SKULL (ברודרי שוגר סקול) של מותג שעוני היוקרה HUBLOT.
הדגם, המיועד לנשים, שנחשף שבוע שעבר בתערוכת השעונים הבינלאומית בג'נבה, הושק באירוע חגיגי בנוכחות נשיא הובלו העולמי, ז'אן קלוד ביוור, ומנכ"ל הובלו, ריקרדו גואדלופה.
מי שתקדם את השעון היא שגרירת המותג, בר רפאלי. הדוגמנית תככב בקמפיין נרחב במהלך חודש פברואר 2016 ב-25 מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל. הקמפיין כולל פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות ומגזינים.
נשיא הובלו העולמי, ז'אן קלוד ביוור, אמר בהשקת הדגם החדש כי "מדובר בשעון המעוצב באופן ייחודי ושונה בנוף הובלו הסטנדרטי, במראה תחרה שחורה וצבעונית. העיצוב מצביע על הטרנד הוויקטוריאני שמתכתב עם במות האופנה הנחשבות בעולם".
מחירו של שעון היוקרה בישראל יעמוד על 72 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.