אאודי הודיעה רשמית על מועד התחלת הייצור הסדרתי של דגם אי טרון קרוסאובר, הדגם החשמלי הראשון שלה, במפעלים בבריסל בלגיה, שם תבנה אאודי גם את מערכי הסוללות של המכונית.
מדובר בסנונית החשמלית הראשונה של אאודי שתיוצר כבר ב-2018, בדרך ליעד מכירות של 25% מסך כל הדגמים שלה בארה"ב בשנת 2025.
המכונית, שהוצגה כקונספט בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2015, מכילה 3 מנועים חשמליים, אחד מלפנים ושניים מאחור, עם הספק משותף של 429 כוחות סוס שיכול לטפס לעיתים אף ל-496 כוחות סוס לפרקי זמן קצרים.
טווח הנסיעה של המכונית בין מחזורי הטעינות הוא 500 ק"מ, והסוללות עצמן תהיינה מתוצרת סמסונג ו-LG הקוריאניות.
אאודי לא ציינה את שם הדגם, אך רמזה כי הוא משתלב היטב בין דגם קיו 5 לדגם קיו 7, ומכאן ההשערה כי הוא ייקרא קיו 6, אם כי נשיא אאודי אמריקה אמר כי המכונית עשויה לקבל שם אחר. דגם זה הוא הראשון של תאגיד פולקסוואגן, ואחריו יגיעו הדגמים החשמליים של פורשה מישן אי ופולקסוואגן פייטון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.