חברת השיווק ראנקי (Ranky), אשר מסייעת לסטארט-אפים לשווק את עצמם, החליטה לתרום לשיווין המגדרי בתחום ההיי-טק. יואב וילנר, מנכ"ל ראנקי, מספר כי "אנחנו פועלים במשך 3 שנים ועבדנו כבר עם 100 סטארט-אפים. אנחנו אלה שעושים עבורם קידום בגוגל, תוכן ופעילות במדיות החברתיות.
"בשלב מסוים ראינו שבסטארט-אפים שאנחנו עובדים איתם, כמעט תמיד יש רוב גברי, והאמת שלא הבנו את זה. בתחילת השנה חשבנו לעשות משהו מיוחד. אין לנו מיליונים לזרוק על מיזמים. אנחנו חברה קטנה וצעירה שמפרנסת את עצמה, אבל מה שאנחנו כן יכולים זה לתת שירות אישי של אקסלרטור ליזמית אחת, שיש לה רעיון טוב, ואין לה כסף לשיווק. אנחנו נעניק לה גישה לעובדים ולרשת הקשרים שיצרנו אשר כוללת גם משקיעים, וכמובן משרד כאן אצלנו בחברה".
ההרשמה למיזם של ראנקי תסתיים היום, ועד כה נרשמו אליה כ-80 מועמדות. "ננתח את הרשימה בפברואר ונבחר את המוצר שלו נוכל לתרום בצורה הטובה ביותר", אומר וילנר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.