רשת רמי לוי שיווק השקמה ביטלה בשבועות האחרונים עשרות הזמנות של לקוחות באונליין בשל מה שהוגדר על-ידה כ"תקלת תקשורת". ר', לקוחה של הרשת באונליין, אומרת ל"גלובס" כי מתוך 4 הזמנות שביצעה בשבועות האחרונים, שתיים בוטלו.
"כבר שנתיים אני לקוחה של רמי לוי באינטרנט", מספרת ר'. "בשבועות האחרונים קיבלנו פעמיים הודעה על ביטול המשלוח בשל בעיות תקשורת. אתמול ביצענו באתר הזמנה שהייתה אמורה להגיע היום, אך קיבלנו הודעה כי בשל בעיית תקשורת ההזמנה לא תסופק וייצרו איתנו קשר.
"אותו סיפור היה גם לפני מספר שבועות", מוסיפה ר'. "זה מאוד מרגיז, כי כל הרעיון באונליין הוא שאני לא צריכה לצאת מהבית ולבזבז זמן על קניות בסופר. אני זקוקה למוצרים מיידית, ולא כשיהיה לרמי לוי נוח. בפעם הקודמת הם התקשרו, וביטלתי את ההזמנה, כי הייתי צריכה את המוצרים יותר מהר ממה שהם היו מסוגלים לספק. כשזה קורה יותר מפעם אחת, זה פוגע באמון".
מרשת רמי לוי שיווק השקמה לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.