נמרודי דור 3 יקבל הכשרה, רמי שביט מחלק תווי קנייה

דניאל נמרודי, בנו של עופר, מצטרף להכשרת היישוב ■ וגם: מה גרם למשה פרל לחייך? 

עופר נמרודי. הבן שירת בעוקץ / צילום: תמר מצפי
עופר נמרודי. הבן שירת בעוקץ / צילום: תמר מצפי

דניאל נמרודי, בנו של עופר, מצטרף להכשרת היישוב

הדור השלישי של משפחת נמרודי מצטרף לחברה הציבורית הכשרת היישוב, שבשליטתם. בעלי המניות של החברה יתבקשו לאשר באסיפה הקרובה את תנאי העסקתו של דניאל נמרודי, בנו של עופר נמרודי ונכדו של יעקב נמרודי, כאחראי על תחום ההתחדשות העירונית בחטיבת הנכסים.

נמרודי ג'וניור יהיה זכאי לשכר חודשי של 16 אלף שקל ברוטו (כ-11.6 אלף שקל נטו), רכב חברה ותנאים סוציאליים שונים. סך עלות ההתקשרות לחברה מוערכת ב-23.5 אלף שקל בחודש, ובחברה מציינים כי תנאי ההעסקה נקבעו במו"מ עם סמנכ"ל הנכסים, שאינו בעל שליטה ויהיה מנהלו הישיר.

לפי הודעת החברה, דניאל, עו"ד בהכשרתו, הוא בעל תארים במשפטים ומנהל עסקים, ושימש בעבר כמנהל פרויקטים בחברת ניהול מוניטין באינטרנט. התמחותו במשפטים נערכה בפרקליטות מחוז מרכז ובשירותו הצבאי היה מפקד ביחידת "עוקץ" וזכה לתעודת הוקרה על הצטיינות בלחימה. בהכשרת היישוב הוא יהיה אחראי על איתור מתחמי התחדשות עירונית, התנהלות מול רשויות התכנון, בחינה כלכלית של היתכנות הבנייה ועוד.

עופר נמרודי. הבן שירת בעוקץ / צילום: תמר מצפי
 עופר נמרודי. הבן שירת בעוקץ / צילום: תמר מצפי

מה גרם לפרל לחייך?

או: ח"כ איתן כבל מתנצל

אתמול (ג') התקיים בקריה האקדמית אונו יום עיון בשם: "הריכוזיות בבנקים: האם יש אלטרנטיבה אחרת?". בעיצומו של פאנל בו השתתפו ח"כ איתן כבל יו"ר ועדת הכלכלה; יואב להמן, לשעבר המפקח על הבנקים; עמית לוינשטיין, מנכ"ל פלטפורמת ההלוואות eLoan ועו"ד יהודה טלמור, מייסד הבנק הקואופרטיבי, ישב בקהל משה פרל, מנכ"ל איגוד הבנקים והקשיב לדברים. בסופו של הפאנל, ביקש פרופ' ירון זליכה שהנחה את הפאנל לעבור לנושא הבא, ושאל את המשתתפים על החולי בענף הביטוח. או אז, הוא הסב את תשומת ליבם של המשתתפים לעובדה שבשלב זה פרל מחייך בשלווה. כבל, הגיב ואמר: "שמנו את כל כוחנו ויהבנו על הבנקים, כי אנחנו בחיכוך יומיומי איתם, אבל אני לא יודע אם הביטוח הוא לא רעה חולה יותר", הוא פנה לפרל והסביר: "אני מתנצל בפניך שאני מדיח את הבנקים מהמקום הראשון".

אזורים מגדילה לפרידמן

בעלי חברת הנדל"ן יקבל 165 אלף שקל בחודש

חברת הנדל"ן אזורים מבקשת לאשר ליו"ר ובעל השליטה בה, חיים (הרשי) פרידמן, העלאה של 10% ברכיב התגמול הקבוע שלו. עלות ההעסקה החודשית של פרידמן, שהיקף המשרה שלו הוא 75%, עומדת על 150 אלף שקל, ובחברה מבקשים להגדילה ל-165 אלף שקל.

פרידמן זכאי גם לבונוס שנתי, בכפוף לעמידה ביעדי רווח של החברה, כשהסכום המקסימלי של הבונוס מגיע עד ל-15 תגמולים חודשיים. כלומר, העלאת התגמול החודשי צפויה להעלות את סכום הבונוס השנתי המקסימלי שלו מכ-2.3 מיליון שקל לכ-2.5 מיליון שקל.

בעלי המניות של אזורים יתכנסו לאסיפה ב-17 במארס במטרה לאשר את ההעלאה, והחברה זקוקה לרוב מקרב בעלי מניות המיעוט. אזורים, נסחרת בבורסה בשווי של 542 מיליון שקל. לאחרונה היא הגישה הצעה ראשונית לרכישת רבוע כחול נדל"ן, הודיעה שתעשה בדיקת נאותות, אך מאז דבר לא התקדם מעבר לכך.

פרידמן. גם הבונוס יגדל / צילום: תמר מצפי
 פרידמן. גם הבונוס יגדל / צילום: תמר מצפי

עסקים מנפצים סטיגמה

אין זה סוד ששכונת פרדס כץ בבני-ברק, לא נהנית מתדמית גבוהה במיוחד. בדיוק את סטיגמה הזו ביקשו השבוע כמה אנשי עסקים לנפץ. במפגש שנערך ביום ב' בבית הספר "רמז" בשכונה, השתתפו נציגי הגופים ששואפים למצות את הפוטנציאל של התלמידים, בהם המשקיע ויזם ההיי-טק, ד"ר יוסי ורדי; יו"ר הועדה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה, אבי שמחון; מנכ"לית מיזם "תובנות בחינוך" קארן טל מייסד רשת בתי ספר לבגרות ופסיכומטרי, יואל גבע; ומנהלת בית הספר "רמז", איריס דורון.

"הייתי רוצה שכל בנאדם שיושב בסלון ביתו יראה מה באמת קורה כאן, ואיך ניתן לפעול בכלים חינוכיים לשינוי", אמר יואל גבע. במפגש השתתפה גם בוגרת בית הספר, חיילת המשרתת כמש"קית משמעת, שסיפרה כי היא מתכוונת בימים אלה להירשם ללימודי תואר ראשון במנהל עסקים.

שמחון, גבע, טל, דורון וורדי. הבינו את הרמז / צילום:  גבי טל
 שמחון, גבע, טל, דורון וורדי. הבינו את הרמז / צילום: גבי טל

רמי שביט מחלק תווי קנייה

קניון עזריאלי ברמלה התחדש בימים אלה בסניף חדש של רשת המשביר לצרכן. הפתיחה החגיגית כללה טקס גזירת סרט במעמד רמי שביט, מנכ"ל ובעלי המשביר לצרכן; יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; וצביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ברמלה.

נוסף להם, הגיעו לאירוע ההשקה עוד אלפי מוזמנים, כאשר 100 המקדימים שבהם זכו לקבל תווים בסך 100 שקל כל אחד.

כאשר רמי שביט ראה את היענות הקהל, הוא החליט להמשיך בחלוקה ולהכפיל את כמות התווים, כך שבסך-הכול חולקו תווים בסך 20 אלף שקל.

שביט אף סיכם את האירוע בהבטחה: "פתיחת הסניף ברמלה, שהוא הסניף היפה ביותר מסניפי המשביר בקניוני עזריאלי, הוא נקודת ציון, שכן הסניף הבא שיפתח בקבוצה - וזאת אני יכול להגיד היום - יהיה במבנה החדש שיבנה לצד קניון עזריאלי בתל-אביב, ואני צופה שהוא יהיה גדול וחדשני". שווי השוק של עזריאלי נאמד בכ-17.6 מיליארד שקל.

רוזנטל, שביט, ברונשטיין ותורן. בקרוב בתל אביב / צילום: רפי דלויה
 רוזנטל, שביט, ברונשטיין ותורן. בקרוב בתל אביב / צילום: רפי דלויה

קבוצת טיב טעם משיקה רשת מזון חדשה

הנהלת קבוצת טיב טעם בראשות עדי כהן מנכ"ל הקבוצה וחגי שלום בעל השליטה, השיקה ביום שני השבוע את רשת המזון החדשה מיקס מרקט - MIXMARKET, בסניף הראשון של הרשת בקרית עתידים בתל-אביב. כהן פתח את הארוע ואמר: "מיקס מרקט תפעל תחת רשת המזון עדן טבע מרקט, שנרכשה ע"י הקבוצה לפני כ-4 חודשים". הוא הסביר כי "הקונספט של הרשת נותן מענה לכלל קהל הצרכנים, והרשת החדשה תהיה כשרה ומוזלת; סניף קרית עתידים, משתרע על שטח של 5,000 מ"ר ונפתח בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. במהלך שנת 2016 עתידה הרשת לפתוח עוד מספר סניפים נוספים במיקומים אסטרטגיים ברחבי הארץ". מה שמשך את עיני המוזמנים לאירוע, היה טרקטור אספנות ירוק שהוצב במרכז הסניף. כהן הסביר שהוא רכש אותו מחקלאי בדרום הארץ, וצבע אותו בירוק כדי שהלקוחות יספגו במקום את חווית הכפר".

חגי שלום ועדי כהן. הסיפור על הטרקטור / צילום: אביב חופי
 חגי שלום ועדי כהן. הסיפור על הטרקטור / צילום: אביב חופי