לא אחת דיווחנו ב"גלובס" בשנים האחרונות על ג'וקים במתקני המים של תמי 4, ובשטראוס טענו כי הבעיה במטבח ולא במכשיר. גם אז וגם היום לא ברור כמה לקוחות מתמודדים עם הבעיה הזו, אך ב"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 מדווחים כעת גם כן על תופעה של ממש בעקבות גל תלונות:
משטראוס מים נמסר בתגובה: "למרות שהמים בטוחים לשתייה בכל היבט שהוא, אנו מציעים ללקוחותינו שמבצעים הדברה בביתם לבדוק על חשבוננו את תקינות המכשיר. אם הלקוח מעדיף להחליף מכשיר (על אף שלא מהווה מקור הבעיה), המכשיר מוחלף על חשבוננו, והלקוח משלם רק בעבור עלות הובלה והתקנה. חשוב להדגיש כי בשל העובדה שהמכשיר אינו המקור למזיקים, החלפתו לא פותרת את הבעיה, ומזיקים נמשכים מטבעם למכשירי חשמל חמים - דוגמת מקררים, מדיח כלים, מכונות קפה ועוד".
ממי עדן נמסר בתגובה: "תופעות מסוג זה הן נדירות מאוד במתקני המים של מי עדן. עם זאת, כל פנייה נבדקת לגופו של עניין. החברה שולחת נציג שירות בכיר על-מנת לבחון את הדברים מקרוב ובמטרה לתת ללקוח פתרון מלא לשביעות-רצונו, כולל החלפה במידת הצורך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.