רוסלנה רודינה, הדוגמנית וכוכבת תוכנית הריאליטי "הישרדות הונדורס" שמשודרת בימים אלה ברשת בערוץ 2, נבחרה לשמש בקמפיין פרסום של רשת נעלי SCOOP, והיא תקבל עבור הקמפיין לשנת 2016 סך של 250 אלף שקל.
רודינה (27), זוגתו של אייל גולן, תחליף בתפקיד את הדוגמנית דר זוזובסקי ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג, ותדגמן לצידו של חברה לתוכנית הריאליטי, רון אלוף. לפני זוזובסקי בסקופ כיכבו רותם סלע, מלי לוי, בר פאלי, ויאנה יוסף.
רוסלנה רודינה
הקמפיין החדש יעלה בחודש מארס בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בקטלוג, במודעות בעיתונים ובמגזינים, באינטרנט וברשתות החברתיות.
לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP, "אנו רואים ברוסלנה דמות אידיאלית ורלוונטית להעברת המסרים של המותג: צעיר, רענן, אופנתי ועדכני".
דר זוזובסקי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.