לראשונה בארץ: ספינת הדגל של שברולט נחתה בישראל

צפו: שברולט מנחיתה לראשונה בארץ את אחת המכוניות המזוהות ביותר שלה, שמעולם לא נמכרה פה בייבוא סדיר, וגם מציגה 3 דגמים נוספים שעשויים להפוך את 2016 לשנת הקאמבק של המותג בישראל

לאחר תקופה ארוכה של חיזורים ובדיקות תחל מהיום UMI יבואנית שברולט לישראל לשווק באופן סדיר את מכונית השרירים האמריקאית הקמארו.

הקמארו תמכר בישראל ברמת גימור אחת והגבוהה ביותר בשם LT2 ובמחיר של 350 אלף שקלים. למכונית מנוע 3.6 ליטרים בתצורת וי 6 המספק 335 כ"ס הוא משודך לתיבת אוטומאטית בת 8 מהירויות שיחד מספקים תאוצה למאה קמ"ש תוך חמש שניות נקודה אחת.

חוץ ממנוע חזק עברה המכונית דיאטה של 90 קילוגרם וצויידה מתלי מקפירסון מדור חדש. לקראת סוף השנה צפויה לנוחת בישראל גם גרסת הקונברטבול של המכונית.

על מנת לשוב לפסגת טבלת המכירות משיקה הבוקר UMI בנוסף לקמארו עוד שלושה דגמים כשבהמשך השנה צפויים לנחות עוד שניים כשהבולט והמרכזי מבניהם הוא הקרוז שעבר מהפכה גדולה. השברולט ספארק מחזיקה בקוריאה כארבעים אחוזים מהפלח מכוניות המיני ובישראל רק ארבעה, הסיבה העיקרית לכך היא העדר תיבת הילוכים אוטומטית.

לצד הספאק מושקת גם מכונית המנהלים, מאליבו שעברה שנה מלאה בטלטלות לאחר שהיצרן שזכה לקבלת בפנים צוננת מצד הלקוחות לא מצמץ והחזיר את הדגם בחזרה לשולחן השרטוטים משם יצא מעוצב ומאובזר כמו שלא היה מעולם.

והיה כמובן גם דגם קרוסאובר, האקווינוקס של שברולט מבוסס למעשה על דגם הקפטיבה והוא מציע תא נוסעים גדול ושימושי בתצורת חמישה מושבים פלוס שנים. המושבים אחוריים נעים על מסילות ומאפשרים את הגדלת נפח תא המטען לכ 892 ליטרים או לסירוגין הגדלת מרווח הרגלים ליושבי שורת המושבים השניה, מחיר הכניסה של האקווינוקס יעמוד על 170 אלף שקלים.