ספינת דגל חדשה: הרכב המתקדם ביותר של BMW נחשף

חדש על הכביש: היצרן הגרמני לקח צעד קדימה את המכונית המשוכללת ביותר שלו והציג דגם פרימיום חדש ועתיר טכנולוגיות שיתחרה בדגמים היוקרתיים ביותר של מרצדס, מזראטי ואאודי

BMW חושפת גרסה חדשה ואגרסיבית במיוחד של ספינת הדגל שלה, שנקראת BMW אלפינה B7 איקס דרייב.

היצרן הגרמני לקח צעד קדימה את המכונית המשוכללת ביותר שלו עם מנוע V8 טווין טורבו בנפח 4.4 ליטר שמייצר כעת 600 כוחות סוס ומומנט נהדר של 81 קג"מ כבר ב-3000 סל"ד.

בשונה מדגמי BMW שמקבלים את הכוח לגלגלים האחוריים, הפעם מדובר בהנעה כפולה בטכנולוגיית איקס דרייב, וארבעת הגלגלים מקבלים את הכוח דרך תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 מהירויות בטכנולוגיית סוויץ' דרייב.

המכונית עתירת הממדים מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 3.6 שניות בדרך למהירות מרבית של 310 קמ"ש. המכונית נשענת על מערכת של מתלי אוויר עם בולמי זעזועים מתכווננים, מוטות פיתול אקטיביים ומעניין מכל אלה, היגוי לכל ארבעת הגלגלים.

העיצוב החיצוני קיבל טיפול קוסמטי במסורת דגמי אלפינה עם קיט אירודינאמי וחישוקי 20 אינץ' לגלגלים. המכונית מצוידת במערכת הבידור מהדור האחרון של BMW ובשורה ארוכה של תוספות ותאורה פנימית בצבעים משתנים בהתאם למצבי הנהיגה של מערכת האיקס דרייב.

ב-BMW מאמינים כי המכונית שאולי תיקרא בסופו של דבר M7 תתחרה בדגמים יוקרתיים כגון מרצדס S63, מזראטי קוואטרופורטה ואאודי 8S פלוס.