רשת ויקטורי תחדד את שלטי המבצע שבסניפיה ותתרום מוצרים בשווי 15 אלף שקל לעמותת "פיתחון לב" - כך נקבע בהסכם פשרה במסגרת בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד הרשת.
בבקשה נטען כי במסגרת מבצע 3 ב-10 של תבלינים מתוצרת מיה, שהתקיים ב-2013, היו תבלינים שבעבורם נגבה מחיר מלא, אף שקוד המוצר שלהם הופיע בשילוט הסמוך למדף.
ללקוחה שרכשה תבלינים וחויבה במחיר מלא ניתן נימוק כי על-גבי השילוט הופיעו קודים מקוצרים של המוצרים, ולכן היא סברה בטעות כי במבצע נכללים תבלינים שלא השתתפו בו.
ויקטורי ציינה כי מדובר בתקלה שאירעה לזמן מוגבל, וכי לאחר מכן רועננו הנהלים בקרב העובדים, וכיום מבצעי הרשת עומדים בהוראות הדין. במסגרת הפשרה יתוקנו שלטי מבצעים כך שיכללו קודים מלאים של המוצרים.
התביעה הייצוגית הוגשה על-ידי עורכי הדין טל ספיר ומארק שיפמן ממשרד שיפמן ספיר שטורם ושות'.
בבקשה העריכו התובעים סכום של למעלה מ-3 מיליון שקל כפיצוי לצרכנים שפוטנציאלית נפגעו מההטעיה, אלא שבהסדר הפשרה רעיון התרומה לעמותה והיקפה, שנקבע בהתאם לפדיון הרשת עבור המוצרים שנמכרו במבצע, ממצה יותר את הנטען.
עוד נקבע כי התובעת תקבל 8,000 שקל, ומשרד עורכי הדין יקבל שכר-טרחה של 33 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.