קו נוסף לסין: רויאל ג'ורדניאן משיקה טיסות מת"א לגוונזו

הטיסות יבוצעו במסלול ת"א-עמאן, עמאן-בנגקוק ומבנגקוק לגוונזו ■ בסך-הכול יארך המסע כ-14 שעות ■ מחיר כרטיס: מ-837 דולר במחלקת תיירים ומ-2,750 דולר במחלקת עסקים 

מבול היעדים החדשים במפת הנוסע הישראלי לא פוסק: היום (ג') הכריזה חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן כי היא משיקה קו תעופה חדש לעיר גוונזו שבדרום סין, יעד שמבוקש בעיקר לקהל העסקי. הטיסות יבוצעו במסלול תל-אביב-עמאן, עמאן-בנגקוק ומבנגקוק (שם קיימת הורדה והעלאה של נוסעים) לגוונזו. בסך-הכול יארך המסע כ-14 שעות.

הטיסות יופעלו בתדירות של 3 פעמים בשבוע: בימי ראשון, שלישי וחמישי וחזרות בימי שני, רביעי ושישי, כאשר הטיסה הראשונה תמריא ב-20 במארס 2016.

הטיסות יבוצעו במטוס הדרימליינר מסוג בואינג 787B ובו מחלקת תיירים ומחלקת עסקים. מחיר הכרטיסים: מ-837 דולר במחלקת תיירים ומ-2,750 דולר במחלקת עסקים.

בתוך כך, נזכיר כי חברת התעופה הסינית האינאן איירליינס תחל להפעיל טיסותיה בקו תל-אביב בייג'ין בחודש אפריל. הטיסות יתקיימו בימי ראשון, שלישי וחמישי (כאשר אין טיסות אל-על ליעד) במחיר של כ-850 דולר לאדם. פתיחת הקווים באה כמענה לביקוש הגובר של ישראלים לנסיעות לסין, ולא רק כנוסעים עסקיים אלא גם במתכונת של נופש משפחתי.