דגם חדש של קיה, שעורך הופעת בכורה עולמית בתערוכת הרכב של שיקגו, הוא הנירו, האח הקטן של הספורטאז', שמעצבי קיה התאמצו לשוות לו של מראה קרוסאובר קומפקטי רגיל וללא סממנים חיצוניים שיעידו כי הוא היברידי.
למרות שקיה נכנסה לעולם ההיברידי-חשמלי עם האופטימה וגם עם הקיה סול, הרי שהנירו הוא הרכב הראשון שתוכנן כהיברידי מבסיסו. קיה מתכננת להכפיל פי שלושה את מגוון כלי הרכב ההיברידיים מתוצרתה, והנירו הוא הסנונית הראשונה, כאשר דגם נירו פלאג-אין כבר נמצא בקנה.
יחידת הכוח כוללת מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 103 כוחות סוס, לצד מנוע חשמלי בהספק 43 כוחות סוס, ושניהם יחד מספקים 146 כוחות סוס לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בת 6 מהירויות.
אנשי קיה שמו להם כמטרה להגיע עם הנירו לצריכת דלק שתקרא תיגר על טויוטה פריוס, וזה ללא ספק אתגר משמעותי. הנירו יגיע עם חבילת אבזור בטיחותי עשירה ומערכת הפעלה שתתאים לאנדרואיד או IOS.
שיווקו של הנירו בעולם יחל לקראת סוף השנה, והוא צפוי לנחות גם בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.