באחרונה הגישו לקוחות פרטנר בקשה לתביעה ייצוגית נגד החברה בטענה כי הציעה טאבלט במתנה אך לבסוף התברר שמדובר בעסקה בתשלום. פרטנר לא לבד בעניין הזה, גם חברות הסלולר האחרות זוכות לתלונות בנושא, וזו תופעה שאנחנו מדווחים עליה כבר שנים.
כל המחלוקות הללו היו יכולות להימנע בקלות אם ספקיות הסלולר היו עומדות בתנאי הרישיונות שלהן, המחייבים אותן להציג לכל לקוח מסמך עיקרי דברים בסוף כל עסקה ובו כמה שורות המסבירות בפשטות את הסעיפים המהותיים בעסקה: מסלול השיחות, כמה עולה הטאבלט (כן, הוא לא במתנה), מספר תשלומים, תנאי ביטול וכדומה. מעין פורמט שקל יהיה לקרוא לפני שחותמים.
בפעם הבאה שאתם מבצעים עסקה, התעקשו בעצמכם לקבל אותו. אז תוכלו לגלות מבעוד מועד שאין מתנות חינם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.