בהנהלה של יצרנית המכוניות היפנית הונדה קיבלו החלטה חשובה בימים האחרונים - להתחיל בייצור של דגמים נועזים יותר בעתיד, כמענה לדרישות הלקוחות וכתשובה לעיצובים האגרסיביים של היצרנים המתחרים.
אחד הדגמים הראשונים שאיתו הונדה מממשת את התוכניות שלה הוא הסיוויק האצ'בק, שייוצר במפעלי החברה בסווינדון שבאנגליה, אך בשונה מקודמו הוא מתוכנן להגיע גם לשוק האמריקאי.
אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב של המכונית הוא דווקא הזנב שלה, שכולל פנסים חדשים, זוג כנפונים ושני צינורות פליטה במרכז הדיפיוזר האחורי שלה. חלקה הקדמי זהה לחלוטין לגרסת הסדאן, אך קו הגג שלה נמוך יותר, והעיצוב הכללי מחודד יותר, ויש בה פריטים שהוצגו כבר בדגם הקופה שהוצג בתערוכת לוס אנג'לס.
אחת הסוגיות היא עד כמה הדגם הזה קרוב או אולי רחוק מהגרסה הסדרתית. את התשובה נקבל בסתיו הבא בתערוכת המכוניות השנתית בפריז, שם תציג הונדה את הגרסה הסדרתית יחד עם המפרט הטכני המלא שלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.