אנחנו מתלוננים על המחירים היקרים בארץ, בטח בכל מה שקשור לחופשות שלנו, אבל הנה הוכחה נוספת שגם במלונות יוקרה מנסים לעשות עלינו קופה בכל הנוגע לאוכל ושתייה שמגישים לתיירים.
טל שמאי, שגר לא רחוק ממלון הילטון בתל-אביב, בסך-הכול רצה לשתות קפה במקום נחמד עם נוף יפה. כשהוא נכנס למלון והתיישב בבית-הקפה - חשכו עיניו. מחירי המשקאות תומחרו בעשרות שקלים, כשקולה פשוטה עלתה 26 שקל, אייס קפה - 38 שקל, ומיץ סחוט - 47 שקל.
"המלון נמצא מאחורי הבית שלי", סיפר טל לוואלה!, "ורציתי לשתות קפה עם נוף לים, אז נכנסתי עם חבר, וישבנו באזור הלובי עם הספות שמשקיף לים. קיבלנו את התפריט מהמלצרית, הבטנו בו והיינו בהלם. ציפיתי למחירים יותר גבוהים מבדרך-כלל - אבל לא לכאלה מחירים".
לאחר סקירה של תפריט המשקאות - שכללו אף מחירים גבוהים של משקה אנרגיה XL ב-24 שקל (ונמכר בסופר שלושה ב-10 שקלים), לימונדה ואשכוליות ב-33 שקל וסודה ב-28 שקל - החליטו השניים לקום ולעזוב את המקום.
"אני לא אזמין קפה ב-30 ומשהו שקל", הסביר טל. "מחירי האוכל בתפריט היו יקרים אף הם". לדבריו, רוב האנשים שישבו בלובי היו תיירים, "ולא ראיתי שם ישראלים. אני מניח שגם תיירים יודעים שיותר יקר במלון, אבל לא בטוח שהם יודעים עד כמה".
ממלון הילטון תל-אביב נמסר: "טרקלין הלאונג' בהילטון תל-אביב הוא מסעדת יוקרה לכל דבר. מוצעים בו בין השאר משקאות בכלים מפוארים, באווירה בינלאומית מפוארת, בחלל שתוכנן על-ידי מעצבי האדריכלות המובילים בתבל, עם שירות אישי של צוות עובדים שעבר הכשרה בסטנדרטים בינלאומיים, כמקובל בקבוצת הילטון העולמית. זהו מוצר שעלותו גבוהה מאד.
"אורחינו הרבים, רובם מבקרים מעבר לים, בוחרים בהילטון בשל המוצר היוקרתי שאנו מציעים להם. אנו בהחלט מודעים כי ישנם מקומות המציעים משקאות דומים במחירים זולים יותר וכחוויה אחרת. אנו מאמינים כי יש מקום לכולם בעירנו, והלקוח בסופו של דבר יבחר מהו המקום המתאים לו ליהנות מהם".
מחירון בהילטון / צילום: מתוך הפייסבוק
מחירון בהילטון / צילום: מתוך הפייסבוק
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.