בניסיון להגיע לקהל צעיר יותר, חתמה רשות השידור הבריטית BBC על הסכמים חדשים להפצת תוכן באפליקציות וייבר ו-וואטסאפ.
BBC תעלה לחשבון וייבר תכנים על חטיפות במקסיקו במהלך ששת הימים שלפני שידור התוכנית "העולם שלנו: חטוף במקסיקו". BBC אפריקה תשתמש בוואטסאפ כדי "לספר את סיפורם של צעירים בקונגו, המשתמשים באמצעים מקוונים כדי להשמיע את קולם ולחולל שינוי בארצם", על-פי ההודעה שפרסמה. סרטונים מהתוכנית הדוקומנטרית "צעירים, זועמים ומחוברים" יועלו 5 ימים לפני שידור התוכנית. לא יהיו פרסומות לפני, אחרי ובמהלך שידור התוכן.
לפי BBC, היא "עושה זאת במדינות שבהן השימוש בניידים עולה על השימוש במחשבים שולחניים". הרשת בדקה את היענות הקהל להעלאת תכניה בהודעות במהלך הבחירות בהודו ב-2014 וכן סביב משבר האבולה, "שבו הצטרפו אלפי בני אדם במערב אפריקה לשירות כדי לקבל חדשות ומידע מציל חיים".
בארה"ב מדורג במקום הראשון פייסבוק מסנג'ר, מבחינת מספר בעלי הסמארטפונים המשתמשים בו לפחות פעם בחודש, לפי חברת המחקר פורסטר. Hangouts של גוגל במקום השני וסנאפצ'ט בשלישי. במקום הרביעי ניצב וואטסאפ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.