סרטון של חברה עסקית בשם EPCM-psi מקליפורניה, המסביר את התהליך של בתי זיקוק לייצור שמן מנוע, לא נשמע כמו סרטון שעשוי להפוך לוויראלי. אולם קליפ בנושא, שהופיע לראשונה ב-2012 והוצף לאחרונה מחדש באתר "רדיט", כבר זכה למאות אלפי צפיות.
הסיבה המרכזית לכך היא כנראה הפרזנטורית של התשדיר, צעירה בשם ג'וליאנה מורגן. כשהיא לבושה בבגדים צמודים במיוחד, ג'וליאנה מדברת בחינניות על החלפת שמן, כשלצידה מופיעים מושגים מקצועיים בנושא.
בתגובות לסרטון גולשים רבים כתבו שהפרזנטורית המצודדת הופכת נושא משעמם ויבשושי להרבה יותר מעניין. מאז עלתה לאינטרנט לראשונה הפרסומת נצפתה 850 אלף פעמים. זאת בהשוואה לתשדירים קודמים של החברה, שצברו 700 צפיות בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.