יצרנית הסלולר הסינית Huawei (וואווי) מתכוונת להגדיל את תקציבי השיווק לשנת 2016 בצורה מהותית, לרף של 15 מיליון שקל, במטרה להמשיך ולהעביר לשורותיה יותר ויותר משתמשי אנדרואיד מהמתחרה סמסונג.
וואווי שכרה בימים האחרונים את שירותי משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת, המייצג בין השאר בישראל את קוקה-קולה וטרה. החברה תטופל במחלקת הטק של משרד דני לוי, המייצגת גופים כמו Gett והשיקה בישראל את פעילות airbnb.
Huawei החלה את פעילותה בישראל בתחילת 2014, בהיקפים קטנים יחסית. החברה מחזיקה בישראל נתח שוק של 5% ממכירות הסמארטפונים מבוססי אנדרואיד. כעת מתכוונת החברה להעלות הילוך בניסיונות החדירה לשוק הישראלי, במטרה לנגוס מנתחי השוק של משתמשי האנדרואיד, כמו גם לקוחות אפל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.