קבוצת פוקס השיקה היום (ג') את רשת אמריקן איגל קידס, לאחר שפתחה החודש 11 סניפים בו-זמנית. כל הסניפים נפתחו בתוך חנויות אמריקן איגל, בהשקעה של כ-350 אלף דולר.
מדובר במיזם של אמריקן איגל ישראל, שבו פוקס שותפה ב-50%. עבור פוקס מדובר בהתרחבות בגזרת הילדים, שבה היא פעילה עם פוקס קידס ועם רשת דה צ'ילדרנס פלייס.
לדברי הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת פוקס, "אלה ניצנים ראשונים של השותפות בין פוקס לאמריקן איגל. פתחנו פיילוט של 11 חנויות. נמתין עונה ונקבל החלטה על ההמשך יחד עם השותפים האמריקאיים".
- על פניו יש לך סיכון אדיר לקניבליזציה של פוקס קידס ושל דה צ'ילדרנס פלייס.
"שוק בגדי הילדים בישראל מתקרב להערכתי ל-4 מיליארד שקל. יש 30 שחקנים, אז אם תהיה פגיעה, היא תהיה בכל השחקנים. גם אם אמריקן איגל קידס תמכור ב-50 מיליון שקל בשנה או ב-100 מיליון שקל בעוד כמה שנים, הפגיעה יכולה להיות 1%-2% משוק בגדי הילדים, והשוק הזה תחרותי. הפתיחה של דה צ'ילדרנס פלייס לא פגעה בפוקס קידס, ואנחנו לא חושבים שכאן יהיה מקרה שונה".
אמריקן איגל קידס הוא יוזמה של קבוצת פוקס, לאחר שזו קיבלה את אישור החברה העולמית לייצר ולעצב את המותג. אמריקן איגל העולמית פעלה בעבר בתחום אופנת הילדים עם המותג KIDS 77, אך היא יצאה מגזרה זו לאחר מכירת המותג.
לדברי כרים גאהד, מנהל השוק הבינלאומי בחברה העולמית, "בוודאות יהיה אמריקן איגל קידס בעולם. אנחנו מחכים לראות קודם איך זה ילך בישראל".
- השקת מותג הילדים בעולם תיעשה בשותפות עם קבוצת פוקס?
"המותג כאן נוצר בגלל השותפות עם פוקס, אבל בעולם זה תלוי בעוד גורמים. כרגע אמריקן איגל ארה"ב לא מעורבת בו, והשאלה היא באיזו מידה היא תרצה להיות מעורבת".
- היה לכם כבר מותג ילדים, אבל יצאתם ממנו.
"הטעות של KIDS 77 הייתה שהמותג היה נפרד. אמריקן איגל קידס מאוד דומה ל-DNA של אמריקן איגל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.