שיתוף-פעולה שיווקי-פרסומי בין חברת קוקה קולה ישראל לבין אפליקציית Gett (לשעבר גט טקסי) יאפשר הזמנת משקאות באפליקציה, לאחר שידור של פרסומת בטלוויזיה.
אפליקציה ייעודית משותפת בשם "Gett Coca-Cola" תקלוט מסרים שיווקיים בפרסומת אינטראקטיבית של קוקה-קולה שתשודר הערב בטלוויזיה ותאפשר הזמנת בקבוקים באמצעות מערך השליחים של Gett.
הסמארטפונים, באמצעות טכנולוגיית Second Screen ("מסך שני"), פרי פיתוחה של חברת הסטארט-אפ DOV-E, יזהו מתי מתנגנת הפרסומת של קוקה-קולה ברקע, באמצעות גלים אולטרא-סוניים, ויאפשרו באותו הרגע ללחוץ על כפתור ולקבל מארז בקבוקים במתנה עד הבית. פריסת החלוקה של המארזים תהיה בהלימה לפריסתה הארצית וזמינותה של אפליקציית Gett.
האפליקציה הייעודית תהיה זמינה רק למשתמשי אנדרואיד (כאן), והפרסומת תשודר הערב (ד') בשעות 20:30-23:00. משתמשי אייפון (ios) יוכלו להזמין את המארז באמצעות האפליקציה הרגילה של Gett, אולם לא יוכלו ליהנות מפיצ'ר "קליטת הפרסומות" שיהיה זמין באפליקציה הייעודית בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.