שבוע לאחר עלייתה לאוויר מתמקמת הפרסומת של טמבור בראש דירוג הפרסומות האהובות. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נראית ילדה קטנה המסבירה לצבעים כיצד לצבוע את הבית. היא רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24.6%.
בראש הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של קוקה-קולה, באמצעות משרד הפרסום דחף. בפרסומת נראית חבורה של נערים החוטפים בקבוק-קוקה קולה מנער, ואיך הוא מקבל אותו בחזרה. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.
הפרסומת ל-yes היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינת השקעה במדיה. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, הושקעו כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון - סכום גבוה משמעותית מהפרסומת המושקעת בשבוע שעבר, זו של טמבור, שהושקעו בה כמיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 568 לעומת 561. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים כמעט זהה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.4 מיליון דולר, לעומת כ-41.6 מיליון דולר בשבוע שעבר.
אהובות וזכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.