מקדונלד'ס, כך נראה, כבר לא "אוהבת את זה". רשת המזון המהיר הגישה בקשה לרישום של סלוגן חדש שנועד להעלות על נס את הפשטות, לעומת הסלוגן הנוכחי - "I'm lovin it".
מוקדם יותר החודש הגישה מקדונלד'ס את בקשתה לרישום הסלוגן "The Simpler the Better" למשרד רישום הפטנטים האמריקאי. הסיסמה, כך נראה, נועדה לבשר על מאמצי החברה לפשט את התפריט שלה ולערוך שינוי מבני, בעקבות שנים של הרעה בעסקיה.
החברה לא מסרה פרטים. "אנו מגישים בקשות רישום שבהן אנו עתידים להשתמש כחלק שגרתי מהמהלך העסקי שלנו. איננו יכולים לשתף בפרטים בשלב זה לגבי האופן שבו ייעשה או לא ייעשה שימוש בסיסמה הזו", כך נמסר מדוברות מקדונלד'ס.
בשנה האחרונה המשיכה הרשת העולמית לבצע שינויים בפעילותה מתוך מטרה לפשטה, כחלק מהקו של המנכ"ל סטיב איסטרברוק וחזונו ל"חברת המבורגרים מודרנית ומתקדמת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.