חברת פלאפון רשמה נטישה מוגברת של לקוחות בעקבות התקלה מאז השבוע שעבר. נכון לאתמול (א') נטשו את החברה מתחילת החודש 7,400 לקוחות נטו, כאשר החלק הארי של הנטישות נרשם בימים האחרונים בעקבות התקלה שפרצה בשבוע שעבר ונמשכה מספר ימים עד שנפתרה באופן מוחלט.
נדגיש כי פלאפון בדרך-כלל מאבדת הכי פחות לקוחות באופן יחסי בשל אסטרטגיית שימור אגרסיבית שהיא נוקטת, ולכן העובדה שהיא ננטשה במספר יחסית כה גדול של לקוחות מעיד על כך שלחברה נגרם נזק גם במישור של יחסיה עם הלקוחות. הערכה היא כי מדובר בעיקר בלקוחות פריפייד שנטשו.
מטבלת הניודים שהגיעה לידי גלובס עולה כי עד אתמול סלקום איבדה כ-1,000 לקוחות, ופרטנר דווקא הייתה עם גיוס חיובי של כ-800 לקוחות. הוט מובייל רושמת גיוס חזק של 6,000 לקוחות עד אתמול, וגולן טלקום בגיוס שלילי של 1,500 לקוחות.
מהסיכום ברור שפלאפון ננטשה הכי הרבה, ושהדבר ככל הנראה קשור לתקלה בשבוע שעבר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.