תור ביורנסון, שמשחק את ה"הר" בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" ומי שגם זכה לאחרונה בתחרות האדם החזק ביותר בעולם, הצליח גם "לשבור את האינטרנט" וצבר מעל 50 מיליון צפיות בתוך מספר ימים בסרטון פרסומת חדש.
מי שעומד מאחורי הסרטון מסתבר הוא הבמאי וניה היימן, במאי סרטוני רשת ישראלי ששבר גם הוא שיא של צפיות בתוכן ויראלי ישראלי באינטרנט.
הסרטון הופק על-ידי בית הקונספטים אלנבי עבור חברת סודה סטרים, והוא נועד להציג את האבסורד בשימוש בבקבוקי מים, וזאת באמצעות המצאת מוצר שכלל אינו קיים.
בעקבות החשיפה הרבה לסרטון ברשתות החברתיות ובאתרי תוכן מובילים בארה"ב, יצאו לא מעט אנשים לחפש את המוצר הדמיוני Heavy Bubbles, וגילו לאחר מכן את ההסבר של ביורנסון שאין כל היגיון להזיע בסחיבת בקבוקים שמזיקים לסביבה, כשיש חלופה של מכשיר סודה ביתי.
הסרטון זכה להצלחה גבוהה במיוחד הודות לפופולריות של ביורנסון, שמככב כאמור בסדרה "משחקי הכס" שבקרוב צפויה לחזור לעונה חדשה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.