האם תוכלו לצפות בסרטון הזה עד סופו?
זה האתגר שמציב סרטון ויראלי חדש וחכם, שמציג תיעוד של ביקור שגרתי לכאורה, של אמא ובנה במרכז קניות גדול, מנקודת מבטו של הילד.
על פניו, זו לא נשמעת כחוויה מיוחדת או מרגשת במיוחד, אלא שבמקרה הזה מדובר בילד שלוקה באוטיזם, ושטף הגירויים בקניון מייצר עבורו חוויה שונה לגמרי מזו שיחווה באותה הסיטואציה כל ילד אחר.
הסרטון, שהופק על-ידי האגודה הלאומית לאוטיזם בבריטניה, גרף עד כה כ-8 מיליון צפיות ברשתות החברתיות מאז עלה לאוויר בשבוע החולף, וזכה למאות אלפי שיתופים בפייסבוק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.