משרד התקשורת פנה לחברת נוקיה, ספק הרשת של גולן טלקום, על-מנת לקבל פרטים על מה יקרה במקרה של קריסת הרשת. לגולן אין רשת סלולרית, אבל המתג הראשי שלו וכן רכיבי רשת נוספים הם מתוצרת נוקיה, ומכאן הפנייה אליה כחלק מההיערכות למקרה של אירוע חמור של הפסקת השירות על-ידו.
נסביר כי הפסקת השירות לכמיליון לקוחות גולן הוא אירוע חריג וקיצוני, אבל המשרד מעוניין בכל מקרה להיערך לכך מבעוד מועד, ולו בגלל שהוא יודע שאם יקרה אירוע כזה, הראשון שיבואו אליו בטענות יהיה המשרד.
עוד נודע כי נעשו פניות גם לסלקום וגם להוט מובייל על רקע העבודה וההיכרות שלהן עם המתגים של נוקיה שבהם גם הם משתמשים.
על כל פנים, הסבירות לקריסה תאורטית קיימת, אבל קשה להאמין שמישהו בגולן באמת יביא לקריסת הרשת במכוון וליצירת נזק כה חמור ללקוחות ולמשק.
בסוף השבוע שעבר פנה המשרד לגולן וביקש ממנה קודים לכרטיסי הסים של לקוחותיו כחלק מהיערכות, אך גולן לא הסכימה להעבירם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.