יעקב קדמי, סמנכ"ל השיווק של פרטנר לשעבר, וזוגתו טל קדמי, משיקים מותג סלולרי חדש בשם Hii mobile (היי מובייל). מדובר במותג שנתפר במיוחד לצעירים ויפעל כמותג פרטי ברשת פלאפון.
הרעיון להשקת המותג בא במטרה ליצור סגמנטציה בשוק שבו הסלולר נהפך למוצר קומודיטי לכל דבר, והחבילות הנמכרות הפכו להיות כמעט זהות אצל כל המפעילים.
כדי ליצור בידול בנה קדמי חבילה שכוללת 3 אפליקציות חינמיות שלא יהיו כלולות בחבילת הגלישה של הלקוחות - מה שימנע מהם את הצורך לחשוב על "חיסכון" בצריכת האינטרנט. מדובר על 3 האפליקציות שבהן משתמשים בצורה אינטנסיבית, והן המוזיקה (מיוזיקס של פלאפון), סופר טי וי (ערוצי הטלוויזיה של פלאפון) ושירות גיבוי בענן ל-100 ג'יגה.
קדמי הסביר כי מבדיקות שעשה עלה כי הצעירים חוששים לשדרג טלפונים בגלל היעדר גיבוי לתמונות, וכאן משתלבת היטב האפליקציה לגיבוי בענן של פלאפון, שהיא גם משותפת לבזק.
בנוסף, החברה תעניק הטבה מיוחדת לצעירים - הגדלת נפח הגלישה ב-1-2 ג'יגה לתוכנית (הצעיר שולח צילום של תעודת הזהות/תעודת חוגר/תעודת סטודנט שלו לצורך קבלת ההטבה).
עוד הכריזה Hii mobile על הסכמי שיתוף-פעולה עם רשת סופר-פארם, עם אגודות הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות, ועם חברת קשרי תעופה צעירים המשווקת נופשים לצעירים בארץ ובחו"ל.
מחירי החבילות יתחילו ב-29 שקל לחבילה של 5 ג'יגה גלישה (פלוס 1 בונוס גלישה), 39 שקל לחבילת 8 ג'יגה ו-49 שקל לחבילת 10 ג'יגה. המחירים הם לשנה ואחר-כך יעלו עולים ב-10 שקלים לחבילה הראשונה ו-20 שקל לשתי החבילות הנוספות, פחות מ-99 שקל כמו שנהוג בשוק.
לוגו לבן על שחור
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.