חברת הסטארט-אפ BONSHINE, שמאחוריה עומד מנכ"ל GETT (גט טקסי GetTaxi) לשעבר דוד גלטמן, גייסה 1.5 מיליון דולר מהמשקיעים תאודור גור, אלכס נגורסקי וגלטמן עצמו שהשתתף בסבב. החברה פיתחה אפליקציה שמאפשרת הזמנת ניקוי אקולוגי של כלי הרכב ללא שימוש במים.
האפליקציה החינמית מאפשרת הזמנה של השטיפה, ונציגי החברה מגיעים לנקות את הרכב מבחוץ ומבפנים, בתיאום מראש ובמקום המבוקש. האפליקציה מעדכנת און ליין אודות סטטוס הניקוי ומאפשרת תשלום בכרטיס אשראי ואפילו להשאיר טיפ למנקה ולדרג אותו לפי מדדי שירות ושביעות רצון.
בשלב הראשון השירות יהיה פעיל בהרצליה פיתוח ובחודשים הקרובים צפוי להתפרס בכל הארץ. לאחר השלמת הפריסה הארצית השירות יינתן לפי ביקוש.
הניקוי האקולוגי נעשה באמצעות טכניקת ניקוי חדשנית ללא מים, באמצעות נוזל שעשוי מצמחים ומחמישה סוגים של ווקס של חברת MAFRA האיטלקית, אשר מבריק את הרכב, מספק לו שכבת וקס ומגן על הצבע. הטכניקה החדשה הינה ירוקה וידידותית לסביבה.
השירות פעיל בשעות העבודה והמחירים יהיו כמקובל בענף שטיפות הרכב - 29 שקל לשטיפה חיצונית, 50 שקל לשטיפה מלאה.
דוד גלטמן שימש כמנכ"ל Gett עם הקמתה בשנת 2010 וחתום על הקמת מערך החברה בימיה הראשונים בישראל. בונשיין מעסיקה כיום 40 עובדים במשרדים בפתח תקווה, והיא רוצה להתרחב במהלך שנת 2016 לארצות הברית ובהמשך לאוסטרליה. לדברי גלטמן, "החברה הגיעה לאלפים רבים של שטיפות בחודש. יש לנו עשרות לקוחות עסקיים ואלפי לקוחות פרטיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.