וואלה!NEWS הודיעה היום (ג') על כניסה לעבודה משותפת עם בורסת הפרסום ILX. מבחינת וואלה! NEWS מדובר בצעד נוסף בתחום הפרסום הפרוגרמטי, לאחר שהכריזה לפני יותר משנה על הקמת וואלה פלוס, אשר מאפשר למפרסמים לקנות שטחי פרסום על בסיס קהלים בתוך ומחוץ לנדל"ן הפרסומי של וואלה.
בורסת ILX הכניסה לראשונה פרסום פרוגרמטי בזמן אמת (RTB) לעולם הפרימיום באתרי התוכן. צורת הפרסום הזו מאפשרת לאתרים להרוויח יותר כסף מנדל"ן פרסומי שקודם לא נוצל ולא מומש. בין האתרים החברים בבורסת הפרסום אפשר למצוא את ynet, מאקו, "גלובס", "דה מרקר", "הארץ", One וספורט 5.
בורסת ILX נשענת על מערכת טכנולוגית של החברה הפרטית appnexus, ששוויה מוערך כיום ב-1.2 מיליארד דולר.
ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר בוואלה! NEWS, מסר: "אנחנו שמחים להצטרף לבורסת הפרסום של ILX, פלטפורמה נוספת ומצוינת שנעמיד לרשות המפרסמים לקניית דיספליי בצורה חכמה ויעילה. כמו כן, נעמיד לרשות המפרסמים פורמטים מתקדמים של פרסום וידאו ב-inread".
עמית אוחיון, מייסד ILX, מסר: "אנחנו מאוד שמחים לעבוד סוף-סוף עם וואלה בשיתוף-פעולה אסטרטגי, ייחלנו לזה במשך תקופה ארוכה, ואנחנו מודים לוואלה על הבעת האמון. ל-ILX יש מוצר הווידאו המוביל בתחום ה-inread, ולא בכדי וואלה בחרו לעבוד איתו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.