איש הקריאייטיב שחר פילר עוזב את משרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן ומצטרף למשרד הפרסום אברהם - כך נודע ל"גלובס". פילר ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצידו של עידן זמיר, סמנכ"ל הקריאייטיב הנוכחי של פרסום אברהם.
פילר הוא תוספת משמעותית לפרסום אברהם, שבשנים האחרונות הולך ומשביח את היכולות המקצועיות שלו בעזרת אנשי מקצוע מדרג גבוה, כדוגמת ניסים מויאל בתחום האסטרטגיה והפלנינג ודודי כץ בתחום המדיה.
ברזומה של פילר יש תפקידים במשרדי פרסום כמו אדלר-חומסקי ומקאן. דרורי היה המשרד הראשון בו פילר קיבל את ההובלה, אך יש להניח כי המשבר אליו נקלע המשרד בשנתיים האחרונות היווה קטליזטור ליציאתו החוצה למשרד שהתקדמותו הפוכה.
את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי, שהצטרף למשרד לפני כ-8 חודשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.