חברת yes החלה ניסוי חדש. החברה הכשירה עשרות טכנאים כדי שיוכלו לטפל בבעיות של לקוחות בתחום האינטרנט והטלפוניה. המטרה היא לנצל את הטכנאים של yes, כך שכאשר הם מגיעים לפתור תקלות או במסגרת של מעבר דירות, הם יוכלו לטפל בו-זמנית בלקוחות בזק במקרה שיצטרכו.
גורם מעורב אמר ל"גלובס" כי הרפורמה בשוק הקווי יצרה הזדמנות עבור yes להרחיב את השירות בבתים מנקודת הכניסה לבית ובתוך הבית, והוחלט לנסות ולראות האם וכיצד זה יעבוד. הגורם הסביר כי אין לניסוי קשר לאפשרות של ביטול ההפרדה המבנית ומכירת חבילות טריפל על-ידי החברה, והוא ממוקד כולו בצד התפעולי של העבודה והשירות בבית הלקוח.
עד כה לקוח של החברה שהיה עובר דירה היה צריך לתאם טכנאי נפרד עבור שירות הטלוויזיה וטכנאי נפרד עבור הטלפוניה והאינטרנט. כדי לייעל את השירות ולקצר את הטיפול בלקוחות, מכוונת yes לכך שהטכנאי שלה יטפל בלקוח מקצה לקצה, כולל האינטרנט והטלפוניה של בזק. עשרות הטכנאים כבר עברו הכשרות ומתחילים לעבוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.