חברת הסטארט-אפ אייפסטר סגרה סבב גיוס בסך 17 מיליון דולר עם השקעה של 12 מיליון דולר מבלומברג קפיטל. אייפסטר פעילה בתחום טכנולוגיות מעורבות גולשים (Audience Engagement), לחברה יש יותר ממיליארד פעילויות אקטיביות (Engagements) של קהל המשתמשים באמצעות הפלטפורמה שלה.
החלק השני בסבב הגיוס הנוכחי, על סך 12 מיליון דולר, מגיע 9 חודשים לאחר הסבב הראשון. לפי הודעת אייפסטר, קיים ביקוש הגובר בשוק לטכנולוגיה של החברה, 16 חודשים בלבד לאחר שהושקה.
מוטי כהן, מייסד ומנכ"ל אייפסטר: "אייפסטר עוזרת לספקי התוכן להפוך תכנים חד מימדיים לשיחות מתמשכות עם קהל הגולשים. אנו רואים כי הדרך היעילה ביותר לתת מענה לשינויים בצרכי הגולשים היא באמצעות תכנים חוויתיים והעמקת מעורבות הקהל בתוכן הכתבות. הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת לשחקני התוכן לספר סיפור עוצמתי ושלם יותר שבו הקהל לוקח חלק פעיל ומחובר יותר לתכנים ולמותגים שמאחוריהם".
אייפסר תומכת כיום בספקי תוכן מובילים בלמעלה מ-40 מדינות ומפעילה משרדים בניו יורק, לונדון, ברלין, טוקיו ואיסטנבול, נוסף על פעילותה בתל-אביב אשר מתמקדת בפיתוח המוצר. צוות החברה צמח מ-8 עובדים בינואר 2015 ללמעלה מ-50 באפריל 2016 ולאחר סגירת סבב ההשקעה הנוכחי צפויה החברה לגדול ללמעלה מ-100 חברי צוות בשנה הקרובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.