חברת שמאות הרכב של לוי יצחק פיתחה שיטה חדשה לאיסוף מידע על אמינותם ואיכותם של דגמי הרכב הפרטיים הנמכרים בשוק הישראלי. החברה העלתה לרשת אפליקציה שמאפשרת לבעלי סמארטפונים לחוות דעה על הרכב שבבעלותם או רכבם הצמוד באמצעות מתן ושליחת תשובות ל-18 שאלות קבועות, שנוגעות בין השאר למספר התקלות ברכב, שביעות רצון כללית, נוחות, חיסכון בדלק וכדומה.
כבונוס למשתמשים מציעה החברה אפשרות לקבל שירותי ייעוץ שונים שהיא מעניקה. לוי יצחק אמר ל"גלובס" כי המידע ישמש ככלי עזר לצורך ניתוחי שוק שהחברה מבצעת ואולי גם לצורך מתן מידע כללי, אולם נתוניו המפורטים לא יפורסמו לציבור באופן פומבי.
בתוך כך אומר לוי כי בינתיים עדיין אין דיווחים מהשטח על "פקק" של כלי רכב יד שנייה שלא נמכרים במגרשים, אולם ידוע על דגמים מסוימים, שמכירתם בעייתית מאד כיום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.