סוגיית הטאבלטים במתנה כבר מזמן נכנסה להגדרה "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" - שיירת הצרכנים שנופלים בפח של הבטחות של נציגי חברות הסלולר, כשעשרות הפרסומים עד כה לא היוו, כנראה, טריגר מספק לחדול מהתופעה. מה שנותר הוא לחכות לענישה משמעותית מצד הרגולטור.
הפעם מדובר בלקוח של סלקום, שלפני מספר חודשים ביקש לנייד את המנוי שלו לחברה אחרת. בעקבות בקשתו, מספר מ' בפנייתו ל"גלובס", יצר עמו קשר נציג שימור לקוחות של סלקום, ובפיו הצעה מפתה להוזלת מסלול השיחות ולטאבלט במתנה - במקרה שישנה את דעתו ויישאר לקוח של סלקום.
לדברי מ', הוא התפתה להאמין שמדובר במתנה, אלא שבחשבונית שקיבל חודש לאחר מכן, הוא גילה כי הוא משלם עבור הטאבלט סכום כולל של כ-1,400 שקל בפריסה ל-36 חודשים.
לטענתו, הוא פנה למרכז שירות הלקוחות, שם נטען בפניו כי לא הובטחה לו מתנה. טענותיו כי ההפך הוא הנכון לא סייעו לו, והחברה קבעה כי לא ניתן לפיכך לבטל את העסקה.
גם לאור פניית "גלובס" מתעקשים בסלקום כי הוסבר ללקוח כי הטאבלט הוא חלק מעלות העסקה. "ללקוח הוסבר בצורה ברורה כי הוא מבצע עסקה שכוללת שני מרכיבים - חבילה ללא הגבלה הכוללת שיחות, הודעות, גלישה - וטאבלט בעלות כוללת של 88 שקל, כאשר הטאבלט אינו ניתן במתנה, אלא הוא חלק מעלות העסקה".
גם במקרה הזה נמשיך להפציר בצרכנים: ראשית, לתעד ולהקליט שיחות מכירה; ושנית, להתעקש לקבל מסמך המפרט את עיקרי הדברים מיד בתום העסקה - מסמך כזה יבאר היטב מה אתם תשלמו ויאפשר לבטל עסקה בטווח הזמן הקבוע בחוק, 14 ימים (בעסקה שבוצעה טלפונית).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.