חברת מרצדס, בשיתוף-פעולה עם חברת הספנות הבריטית Silver Arrows Marine, הפתיעה בצעד יוצא דופן כשהיא מניחה את רגלה בתעשיית היאכטות, והיא עושה את זה עם דגם שבעיצוב שלו מזכיר רכב, כשמדובר למעשה ביאכטה.
אורכה של היאכטה, אשר קיבלה את הכינוי חץ הימים האפור, הוא כ-14 מטר (46 פיט), ותג המחיר המוצע עליה עומד על 1.7 מיליון דולר.
שיתוף-הפעולה החל כבר בשנת 2012, והתכנון היה להשיק את כלי השיט בספטמבר 2013. סירת היאכטה המנועית יכולה להכיל עד 10 אנשים בתוכה, והיא תונע באמצעות שני מנועי דיזל מסוג יאנמר שיאיצו אותה ל-480 כ"ס כל אחד, שיגיעו למהירות שיט של כ-55.5 קמ"ש.
פנים היאכטה עשוי מעור ומעץ אקליפטוס, כאשר חלונות היאכטה יתאימו את עצמם לאור השמש המתחלף. ביאכטה תוכלו ליהנות גם ממרתף יין וממערכת שמע משוכללת.
בסדרה הראשונה יצאו לשוק רק 10 יאכטות, ורק אדם אחד מכל מדינה שונה יוכל לרכוש לעצמו אחת.
צפו בווידאו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.